ارائه مجدد خدمات هاستینگ رایگان

آیا دوست دارید یک وب سایت 100% رایگان با امکانات ویژه داشته باشید؟؟؟؟؟

بعد از انجام یک سری تغییرات و افزایش امکانات  دوباره تصمیم به ارائه خدمات هاستینگ رایگان گرفتیم با این تفاوت که کاربران نیازی به تماس با ما نداشته و با پیمودن مراحل ثبت نام قادر به راه اندازی یک وب سایت کاملا رایگان خواهند بود.امکانات عبارتند از:

10 گیگ فضای رایگان برای آپلود فایل حداکثر مجاز برای آپلود فایل ۵۰ مگابایت

100 گیگ پهنای باند برای هر وب سایت.

امکان اتصال به دامین های رایگان dot.tk و co.cc و ....

اختصاص ایمیل مخصوص برای هر سایت به تعداد 5 ایمیل به عنوان مثال info@boshrooyeonline.tk

اختصاص 5 دیتابیس با فضای نامحدود.

امکان نصب تمام اسکریپت های فروم.سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه ساز ها.

امکان نصب خودکار سایت.

اختصاص مرکز مدیریت مخصوص هر کاربر به صورت www.cpanel.yourdomain.com

و امکانات دیگر.........

برای ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت نام      ایمیل

مرکز رفع مشکلات:برای راهنمایی بیشتر به انجمن مراجعه کنید.

انجمن پرسش و پاسخ

ما نیز از دامین های رایگان استفاده کردیم تا کاربران ببیند که امکان استفاده از دامین های رایگان وجود دارد و تبلیغ نیست.

اولین خدمات دهنه هاست د شهرستان بشرویه

خدمات نرم افزاری بیلان حساب

طراحی وپیاده سازی کدینگ یکسان ویکپارچه سیستم های حسابداری نرم افزار های مالی واجرای سیستم مدون ،متناسب با نیازشرکت .

* انجام کلیه امورحسابداری و مالی شرکتها(سهامی خاص ، سهامی عام ، با مسئولیت محدود و تعاونی) ، موسسات و کارخانجات.

* تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آیین‌‌نامه تحریر دفاتر و مورد تایید سازمان مربوطه وهمچنین تکمیل اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده.

* اعزام نیروی حسابداری از انباردار و کمک حسابدار تا مدیر مالی و مشاور مالی و مالیاتی با سوابق مفید (تمام وقت یا پاره وقت) و نظارت و پشتیبانی مستمر نیروهای اعزامی به شرکتها و موسسات.

* مشاوره ،ارائه، نصب و راه اندازی نرم افزارهای مناسب مالی، انبار، حقوق و دستمزد شرکتها ، موسسات ، کارخانجات ، اصناف و مشاغل خاص با توجه به نوع فعالیت آنها.

* تبدیل سیستم دستی مالی به مکانیزه.

* ارائه سیستم مالی مناسب جهت شرکتهای جدیدالتاسیس یا شرکتهای با سیستم مالی نامرتب.

* ثبت سند حسابداری (جاری – معوقه ).

* طراحی کدینگ اصولی در سطوح مختلف سیستم های مکانیزه و اصلاح کدینگ نامناسب.

* تهیه صورتهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی و صورتهای مالی تلفیقی گروه شرکتها طبق ضوابط و استانداردهای ملی.

* تهیه صورتهای مالی از روی اسناد و مدارک ناقص.

* تهیه سایر گزارشات مالی و محاسباتی خاص.

* اجرای عملیات اصلاح و بستن حسابها.

* اجرای عملیات اصلاح حساب و رفع اختلاف حساب با سایر شرکتها .

* انجام و بررسی مسائل حل اختلاف مالی فی مابین شرکاء در سنوات جاری و گذشته.

* انجام امور انبارگردانی با نیروهای متخصص طبق اصول و استاندارد حسابداری به همراه دستورالعمل های انبارگردانی از ابتدا تا ارائه گزارش کسر و اضافات به مدیریت .

خدمات اداری:

نصب و راه اندازی شبکه های داخلی و خارجی. LAN & WAN .

* طراحی و ارائه سیستم های سخت افزاری مورد نیاز.

* پیاده سازی نرم افزار های قدرتمند یکپارچه مالی ، تخصصی و سفارشی.

* پشتیبانی مداوم و دوره ای از امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری.

* ارائه خدمات کامپیوتری همراه با پشتیبانی مداوم.
* ارائه طرح های توجیهی

* برنامه نویسی موبایل(جاوا)


انجام کلیه امور حسابداری-مشاوره ای و اداری فوق الذکر به صورت تنظیم قرارداد فی مابین با تامین نیروی مجرب و نرم افزار مالی مناسب توسز موسسه و ارائه گزارشات درخواستی کارفرما برای تمامی نقاط استان خرسان جنوبی صورت می گیرد.

تماس با ما:

                      عظیمی فر:۰۹۳۷۷۶۰۸۰۲۶

                                                              ایمیل: akbarazimifar@yahoo.com                          

                                                                                                آدرس:شهرستان بشرویه

محرم

عصر یک جمعه ی دلگیر، دلم گفت بگویم بنویسم که

چرا عشق به انسان نرسیده است؟

و چرا آب به گلدان نرسیده است؟

چرا لحظه ی باران نرسیده است؟

بگو حافظ دلخسته ز شیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است

چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟

چرا کلبه ی احزان به گلستان نرسیده است؟

دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد،

خداوند گواه است،دلم چشم به راه است،

آه ...خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی...

عصر این جمعه ی دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس،

تو کجایی گل نرگس؟

به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم،

زده آتش به دل عالم و آدم

مگر این روز و شب رنگ شفق یافته در سوگ کدامین غم عظمی

به تنت رخت عزا کرده ای   ای عشق مجسم؟!

که به جای نم شبنم بچکد خون جگر دم به دم از عمق نگاهت

نکند باز شده ماه محرم...؟

که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت

به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه!

بیا، صاحب این بیرق و این پرچم و این مجلس و این روضه و  این بزم توئی ،

آجرک الله!

عزیز دو جهان   یوسف در چاه ،

دلم سوخته از آه نفس های غریبت

دل من بال کبوتر شده خاکستر پرپرشده،

سپس رفته به اقلیم رهایی، به همان  صحن و سرایی که شما زائر آنی

و خلاصه شود آیا که مرا نیز به همراه خودت زیر رکابت  ببری تا بشوم

کرب و بلایی؟

به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد ،

نگهم خواب ندارد،

قلمم گوشه ی دفتر غزل ناب ندارد،

همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق بیچاره ی دلداده ی دلسوخته

ارباب ندارد؟!

تو کجایی؟ تو کجایی شده ام باز هوایی،شده ام باز هوایی...

آه ارباب... تو خود غرق عزایی،

تو خودت کرب و بلایی،

قَسَمت می دهم آقا به همین روضه که در مجلس ما نیز بیایی

چرا فقير هستيم؟؟

تفاوت كشورهای ثروتمند و فقیر، تفاوت قدمت آنها نیست! برای مثال كشور مصر بیش از 3000 سال تاریخ مكتوب دارد و فقیر است ! اما كشورهای جدیدی مانند كانادا، نیوزیلند، استرالیا كه 150 سال پیش وضعیت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه یافته و ثروتمند هستند . تفاوت كشورهای فقیر و ثروتمند در میزان منابع طبیعی قابل استحصال آنها هم نیست . ژاپن كشوری است كه سرزمین بسیار محدودی دارد كه 80 درصد آن كوههایی است كه مناسب كشاورزی و دامداری نیست. این كشور مانند یك كارخانه پهناور و شناوری میباشد كه مواد خام را از همه جهان وارد كرده و به صورت محصولات پیشرفته صادر میكند. مثال بعدی سوئیس است. كشوری كه اصلاً كاكائو در آن به عمل نمیآید اما بهترین شكلاتهای جهان را تولید و صادر میكند. در سرزمین كوچك و سرد سویس كه تنها در چهار ماه سال میتوان كشاورزی و دامداری انجام داد، بهترین لبنیات (پنیر) دنیا تولید میشود . سویس كشوری است كه به امنیت، نظم و سختكوشی مشهور است و به همین خاطر بانكهای سویس به گاوصندوق دنیا مشهور شده است. افراد تحصیلکرده ای كه از كشورهای ثروتمند با همتایان خود در كشورهای فقیر برخورد دارند برای ما مشخص میكنند كه سطح هوش و فهم نیز تفاوت قابل توجهی در این میان ندارد . نژاد و رنگ پوست نیز مهم نیستند.. زیرا مهاجرانی كه در كشور خود برچسب تنبلی میگیرند، در كشورهای اروپایی به نیروهای مولد تبدیل میشوند . پس تفاوت در چیست؟! تفاوت در رفتارهای است كه در طول سالها فرهنگ و دانش نام گرفته است . وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پیشرفته و ثروتمند را تحلیل میكنیم، متوجه میشویم كه اكثریت غالب آنها از اصول زیر در زندگی خود پیروی میكنند: 1 - اخلاق به عنوان اصل پایه 2 - وحدت 3 - مسئولیت پذیری 4 - احترام به قانون و مقررات 5- احترام به حقوق شهروندان دیگر 6 - عشق به كار 7 - تحمل سختیها به منظور سرمایه گذاری روی آینده 8 - میل به ارائه كارهای برتر و فوق العاده 9 - نظم پذیریی اما در كشورهای فقیر، عده قلیلی از مردم از این اصول پیروی میكنند . ما ایرانیان فقیر هستیم نه به این خاطر كه منابع طبیعی نداریم یا اینكه طبیعت نسبت به ما بیرحم بوده است، ما فقیر هستیم برای اینكه رفتارمان چنین سبب شده است. ما برای آموختن و رعایت اصول فوق كه (توسط كشورهای پیشرفته شناسایی شده است) فاقد اهتمام لازم هستیم ... اگر شما این متن را برای دیگران نفرستید: اتفاقی برای شما نمیافتد، از محل كارتان اخراج نمیشوید، هفت سال بدبختی بر سرتان آوار نمیشود و مریض هم نخواهید شد . اما اگر میهن خود را دوست دارید، این پیغام را به گردش بیاندازید تا شاید تعداد بیشتری از هموطنانمان مانند شما آن را بفهمند، تغییر كرده و ..... فقر میخواهم بگویم ...... فقر همه جا سر میكشد ....... فقر ، گرسنگی نیست ..... فقر ، عریانی هم نیست ...... فقر ، گاهی زیر شمش های طلا خود را پنهان میكند ......... فقر ، چیزی را " نداشتن " است ، ولی ، آن چیز پول نیست ..... ، طلا و غذا نیست ....... فقر ، ذهن ها را مبتلا میكند ..... فقر ، بشكه های نفت را در عربستان ، تا ته سر میكشد ..... فقر ، همان گرد و خاكی است كه بر كتابهای فروش نرفتهء یك كتابفروشی می*نشیند ... فقر، تیغه های برنده ماشین بازیافت است ،* كه روزنامه های برگشتی را خرد میكند .. فقر ، كتیبهء سه هزار ساله ای است كه روی آن یادگاری نوشته اند .. فقر ، پوست موزی است كه از پنجره یك اتومبیل به خیابان انداخته میشود .... فقر ، همه جا سر میكشد ....!

چرا فقير هستيم؟؟

تفاوت كشورهای ثروتمند و فقیر، تفاوت قدمت آنها نیست! برای مثال كشور مصر بیش از 3000 سال تاریخ مكتوب دارد و فقیر است ! اما كشورهای جدیدی مانند كانادا، نیوزیلند، استرالیا كه 150 سال پیش وضعیت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه یافته و ثروتمند هستند . تفاوت كشورهای فقیر و ثروتمند در میزان منابع طبیعی قابل استحصال آنها هم نیست . ژاپن كشوری است كه سرزمین بسیار محدودی دارد كه 80 درصد آن كوههایی است كه مناسب كشاورزی و دامداری نیست. این كشور مانند یك كارخانه پهناور و شناوری میباشد كه مواد خام را از همه جهان وارد كرده و به صورت محصولات پیشرفته صادر میكند. مثال بعدی سوئیس است. كشوری كه اصلاً كاكائو در آن به عمل نمیآید اما بهترین شكلاتهای جهان را تولید و صادر میكند. در سرزمین كوچك و سرد سویس كه تنها در چهار ماه سال میتوان كشاورزی و دامداری انجام داد، بهترین لبنیات (پنیر) دنیا تولید میشود . سویس كشوری است كه به امنیت، نظم و سختكوشی مشهور است و به همین خاطر بانكهای سویس به گاوصندوق دنیا مشهور شده است. افراد تحصیلکرده ای كه از كشورهای ثروتمند با همتایان خود در كشورهای فقیر برخورد دارند برای ما مشخص میكنند كه سطح هوش و فهم نیز تفاوت قابل توجهی در این میان ندارد . نژاد و رنگ پوست نیز مهم نیستند.. زیرا مهاجرانی كه در كشور خود برچسب تنبلی میگیرند، در كشورهای اروپایی به نیروهای مولد تبدیل میشوند . پس تفاوت در چیست؟! تفاوت در رفتارهای است كه در طول سالها فرهنگ و دانش نام گرفته است . وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پیشرفته و ثروتمند را تحلیل میكنیم، متوجه میشویم كه اكثریت غالب آنها از اصول زیر در زندگی خود پیروی میكنند: 1 - اخلاق به عنوان اصل پایه 2 - وحدت 3 - مسئولیت پذیری 4 - احترام به قانون و مقررات 5- احترام به حقوق شهروندان دیگر 6 - عشق به كار 7 - تحمل سختیها به منظور سرمایه گذاری روی آینده 8 - میل به ارائه كارهای برتر و فوق العاده 9 - نظم پذیریی اما در كشورهای فقیر، عده قلیلی از مردم از این اصول پیروی میكنند . ما ایرانیان فقیر هستیم نه به این خاطر كه منابع طبیعی نداریم یا اینكه طبیعت نسبت به ما بیرحم بوده است، ما فقیر هستیم برای اینكه رفتارمان چنین سبب شده است. ما برای آموختن و رعایت اصول فوق كه (توسط كشورهای پیشرفته شناسایی شده است) فاقد اهتمام لازم هستیم ... اگر شما این متن را برای دیگران نفرستید: اتفاقی برای شما نمیافتد، از محل كارتان اخراج نمیشوید، هفت سال بدبختی بر سرتان آوار نمیشود و مریض هم نخواهید شد . اما اگر میهن خود را دوست دارید، این پیغام را به گردش بیاندازید تا شاید تعداد بیشتری از هموطنانمان مانند شما آن را بفهمند، تغییر كرده و ..... فقر میخواهم بگویم ...... فقر همه جا سر میكشد ....... فقر ، گرسنگی نیست ..... فقر ، عریانی هم نیست ...... فقر ، گاهی زیر شمش های طلا خود را پنهان میكند ......... فقر ، چیزی را " نداشتن " است ، ولی ، آن چیز پول نیست ..... ، طلا و غذا نیست ....... فقر ، ذهن ها را مبتلا میكند ..... فقر ، بشكه های نفت را در عربستان ، تا ته سر میكشد ..... فقر ، همان گرد و خاكی است كه بر كتابهای فروش نرفتهء یك كتابفروشی می*نشیند ... فقر، تیغه های برنده ماشین بازیافت است ،* كه روزنامه های برگشتی را خرد میكند .. فقر ، كتیبهء سه هزار ساله ای است كه روی آن یادگاری نوشته اند .. فقر ، پوست موزی است كه از پنجره یك اتومبیل به خیابان انداخته میشود .... فقر ، همه جا سر میكشد ....!

+ یا -

در قهوه خانه ساده بالای کوه، سفارش املت دادیم.

کنار دست فروشنده نوشته بود: ما را در فیــسبـــوک ملاقات کنید.

فکر کردم در کجای دنیا میشود اینچنین املت خوشمزه و نان لواشی پیدا کرد

که فروشنده اش هم تا این حد به روز باشد؟


هنگام برگشتن خانمی با مانتو و روسری و ظاهری مرتب در حال فروختن گل بود.

آنقدر ظاهر با کلاسی داشت که برای خرید گل پنجره را باز کردیم.

شخصیت با وقاری داشت.

وقتی گفتیم به شما نمی آید گل بفروشید، با کلامی تکان دهنده گفت:

بی کس هستم، اما ناکس نیستم.. زندگی را باید با شرافت گذروند.

کجای دنیا میتوان این سطح از فلسفه و حکمت را، در کلام یک گلفروش یافت؟

به خانه که رسیدیم همسرم یادش افتاد چیزهایی را نخریده است.

به سوپری نزدیک خانه رفتم و خرید کردم. دست کردم دیدم کیفم همراهم نیست.

گفتم ببخشید پول نیاوردم، میروم بیاورم و در حالیکه مبلغ کالایی که خریده بودم کم نبود،

مغازه دار با اصرار گفت نه آقا قابل شما رو نداره ببرید و با کلامی جدی و قاطع کالا را به من داد.

تشکر کردم و در راه خانه فکر کردم کجای دنیا چنین اعتمادی به یک غریبه وجود دارد؟

تازه پول را هم که آوردم فروشنده با تعجب گفت: آخه چه عجله ای بود؟

شب در حالیکه پشت لپ تاپم داشتم کار میکردم، یکباره صدای آکاردئون یکی از ترانه های خاطره انگیز را سر داد.

در کوچه نوازنده ای با زیباترین حالت و مهارتی خاص مینواخت.

به دنبال صدا رفتم و پنجره را باز کردم.

یکی آمد و به او نزدیک شد و گفت از طبقه هشتم آمدم پایین فقط بخاطر این ملودی قشنگی که میزنی.

با رضایت پولی به زو داد و رفت…حساب کردم دیدم پولی که در این کوچه گرفت را اگر در ده کوچه گرفته باشد، درآمد ماهانه خوبی دارد.

در کجای دنیا کسی میتواند در کوچه ای سرودی را سر دهد؟ من جایی ندیده ام.

میتوان همه رخدادهای بالا را منفی دید.

چرا باید خانمی با وقار گل بفروشد..؟

چرا فردی که به کامپیوتر وارد است باید بالای کوه املت درست کند..؟

چرا باید نوازنده ای ماهر در کوچه بنوازد…؟؟ و از این دست نگاههای منفی که خیلی ها دارند..

اما هیچ راه حلی هم ندارند که مثلا این مرد اگر در کوچه ننوازد، چه مشکلی حل خواهد شد؟

و آیا نگاههای منفی ما کمکی به حل مشکلات دنیا میکند؟

من هر چه را دیدم مثبت میدیدم.

بعضی از ما چیزهایی را برای خودمان ذهنی کرده ایم در حالیکه در عمل وجود ندارند..

و آنچه را نیز که وجود دارد، چشم ما نمی بیند و ذهن ما درک نمیکند.

مثلا آدمها را به دو گروه “باکلاس” و” بی کلاس” تقسیم کرده ایم..!

ماکسیما، پرادو و بنز با کلاس، و پیکان و پراید بی کلاسند.

حالا در جاده گیر کنید، به هردلیل…، چه تمام شدن بنزین، چه خرابی ماشین…

امتحان کنید حتی یک ماکسیما و پرادو و بنز بخاطر کمک به شما توقف نمیکند

و اگر کسی به کمکتان بیاید یا پیکان دارد یا پراید یا وانت… کدام با کلاس ترند؟



روبه راهم

حالم را پرسيدند،گفتم روبه راهم.
اما افسوس هيچ كس نفهميد رو به كدام راهم

طنز پیام نور

     

پیام نور ای سرای دردمندان

    سرای منطق وتسلیم وعرفان

    در آنجا یافت گردد هر چه خواهی

    ز شیر مرغ تا جان یک انسان

    کتاب هایت سراسر علم و دانش

    که دارد اشتباهاتی فراوان ..

    چو ویرایش کنند هر ترم آن را

    خطاهائی شود افزوده بر آن ..!؟

    اینجا رو ساختنش برا دانشگاه

    کی گفته اینجا بوده بیمارستان

    دانشجویان تو از هر دیاری...

    می آیند داخل تو از دل و جان!!!

 بزرگترین غم تو نادانی انسان ها بود.

بزرگترین غم تو فراموش شدن انسانیت بود.

بزرگترین غم تو  به اندازه ی کل تاریخ بشریت بود.

وا مصیبتا .  وا مصیبتا از این انسانیت.مسلمین میخواهند حسین با یزید شراب خوار هوس ران دست بیعت و برادری دهدو چه خفت و خواری از این بزرگتر برای نوه ی رسول!

حسین جان تو چه قدر زیبا در این جنگ نا برابر تاریخ پیروز شدی .در برابر تو فقط یزید و لشکریانش نبود.در مقابل تو تمامی سیاهی های تاریخ بشریت بود .ولی تو چه قدر زیبا این ظلمت را با نور بی کران خود روشن کردی

حسین جان چه بسا اگر دست بیعت را با این منفور تاریخ داده بودی امروز کسی تو را مولای خویش نمی دانست